Кошик
Товарів: 0 (0 грн)-
Теплий пол
- Готовий комплект "тепла підлога"
- Нагрівальні мати
- Нагрівальний кабель
- Розумний безпечний дім
- Рекуператори
- Котли
BOSCH
Bosch - компанія, що виробляє високоефективну, безвідмовну, функціональну велику і малу побутову техніку, будівельні електроінструменти, електромеханічні частини для автомобілів. Компанія завжди привертає для створення нового продукту перспективних та обдарованих інженерів і конструкторів. Створює сама і стежить за новими технологіями в світі побутової техніки та електроінструментів.
Bosch Robert (Роберт Бош): «Я завжди керувався принципом - краще втратити гроші, ніж довіру». Саме ця фраза і заклала основу концепції товарів німецької компанії Bosch. Роберт Бош, будучи сином багатого хлібороба, має широкі перспективи в професійній діяльності, однак зупиняє свій вибір на механіці і винахідництво, до чого з дитинства має чималий інтерес. На початку своєї професійної діяльності Бош організовує підприємство «Майстерня точної механіки» ( «Workshop for Precision Mechanics and Electrical Engineering») і починає свої перші кроки в світ промислової індустрії. Як людина практична, як керівник компанії, Бош обирає принцип функціональності, надійності, навіть якщо для цього знадобитися істотно збільшити витрати і тимчасові витрати. Що підтверджує, вводячи на підприємстві восьмигодинний робочий день ще в 1906р. і висловлюючись на підтримку здорової конкуренції і прозорості ринку. Що для початку 20-го століття було в новинку.
Компанія, заснована на зорі промислового розвитку, ставить перед собою серйозні цілі і завдання, багато в чому задає тон виробленої в Німеччині техніці. Завдяки таким високим вимогам до продукції, що випускається компанія має високий рівень надійності, велику матеріальну базу ніж і викликає довіру споживачів. Перші маленькі майстерні компанії швидко і активно збільшувалися і розвивалися. Попит на техніку нестримно зростав і незабаром прогрес компанії приносить великі прибутки, які використовувалися на удосконалення продукції, що випускається.
Згодом технічного розвитку в світі гостро ставати питання про захист екології та Bosch, як і на початку свого розвитку, знову в перших рядах. Зміни виробничого процесу, економічне використання матеріалів у виробництві, екологічна чистота самого виробництва і матеріалів.
«Непорушність моїх обіцянок, віра в якість моїх товарів і в моє слово завжди були для мене важливіше, ніж теперішня вигода» - ці слова засновника є візитною карткою компанії і повністю відображають політику і характеристику виробленої продукції. Це дотримання політики засновника дало можливість компанії розростатися однієї маленької майстерні в 1886р. до сучасних трьохсот філій в 50-ти країнах світу в 2009р.